Vodafone'ye dilekçe - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Vodafone'ye dilekçe
13
●
643
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Vodafone'ye dilekçe
1
2
12-01-2009, 11:36:38
#10
LordSebbo
kayısı mı kurutuyormuş
12-01-2009, 11:48:34
#11
Must4f4
Böyle bir mektup gerçekten varmı? Yani gerçekten köylüler tarafından mı yazılmış?
07-03-2009, 14:06:28
#12
fatihnet
Böyle bir mektup olamaz bence. Çünkü dalga geçme amaçlı yazılmış gibi duruyor. 13-14 yaşlarında bir çocuk yazmış gibi duruyor. Hiç bir konuda bilgisi olmadığı belli...
18-05-2009, 02:08:36
#13
DoktorTR
Gerçekliği konusunda fikrim yok.
18-05-2009, 16:39:03
#14
FOX
Adamlar ekmeğinin peşinde ne yapsınlar
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler