• 12-01-2009, 11:36:38
    #10
    kayısı mı kurutuyormuş
  • 12-01-2009, 11:48:34
    #11
    Böyle bir mektup gerçekten varmı? Yani gerçekten köylüler tarafından mı yazılmış?
  • 07-03-2009, 14:06:28
    #12
    Böyle bir mektup olamaz bence. Çünkü dalga geçme amaçlı yazılmış gibi duruyor. 13-14 yaşlarında bir çocuk yazmış gibi duruyor. Hiç bir konuda bilgisi olmadığı belli...
  • 18-05-2009, 02:08:36
    #13
    Gerçekliği konusunda fikrim yok.
  • 18-05-2009, 16:39:03
    #14
    Adamlar ekmeğinin peşinde ne yapsınlar