Konu
Vodafone'ye dilekçe
07-03-2009, 14:06:28
#12
fatihnet
Böyle bir mektup olamaz bence. Çünkü dalga geçme amaçlı yazılmış gibi duruyor. 13-14 yaşlarında bir çocuk yazmış gibi duruyor. Hiç bir konuda bilgisi olmadığı belli...