• 08-01-2009, 02:03:55
    #1
  • 08-01-2009, 04:07:55
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kaysılarımızı kurutmayız
  • 09-01-2009, 22:05:13
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Bizim köy çirkef bi köy hergün zarar veririz
  • 09-01-2009, 22:08:20
    #4
    Üyeliği durduruldu
    %100 atmasyon ama güzel.
  • 10-01-2009, 09:11:59
    #5
    Bu mektub Vodafone'un eline geçse direk dava Sebebi

    " Bizim Köy çok çirkef bi köy Dikerseniz Günlük zarar veririr " demişler
  • 10-01-2009, 09:16:57
    #6
    Gerekirse kuleye ve çalışanlara tüm pislik ve zararlaı yaparız. Puehehheeh
  • 10-01-2009, 14:57:40
    #7
    battalgazi vadisi
  • 10-01-2009, 15:07:57
    #8
    rSl
    Üyeliği durduruldu
    Yahu o vadafone ve avea'ya bende dilekçe vercem.Benden habersiz hattımı vadofenye taşışmısnız yahuu (bu gerçek )
  • 12-01-2009, 01:00:26
    #9
    BilgiliHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yahu o vadafone ve avea'ya bende dilekçe vercem.Benden habersiz hattımı vadofenye taşışmısnız yahuu (bu gerçek )
    yok artık