Emo ile Röportaj
48
●1.298
- 03-02-2009, 13:57:35HeheLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunların dayak yemesi zaten normal olan birşeymiş,dayak olmaz ise hayatta olmuyormuş
48
●1.298
Bunların dayak yemesi zaten normal olan birşeymiş,dayak olmaz ise hayatta olmuyormuş