• 15-12-2008, 20:04:45
    #19
    Bunlar ruhları bedenden ayrı yaşayan insanlar......
  • 16-12-2008, 06:31:02
    #20
    Üyeliği durduruldu
    ben sahilde denk gelirse emolar salıyom köpekleri üstüne zabıtaya şikayet ediyolar kaçtı diye mazaret uyduruyoz tabi artık beni görünce köpek olsada olmasada kaçar oldular
  • 24-12-2008, 13:01:24
    #21
    Üyeliği durduruldu
    ne demo ama bi anlasam ne dediğini
  • 24-12-2008, 18:27:38
    #22
    kafa %100 Güzel. Ayrıca şaftı kaymış
  • 24-12-2008, 18:29:05
    #23
    F3rh4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben sahilde denk gelirse emolar salıyom köpekleri üstüne zabıtaya şikayet ediyolar kaçtı diye mazaret uyduruyoz tabi artık beni görünce köpek olsada olmasada kaçar oldular
    Eheh
  • 24-12-2008, 18:30:32
    #24
    ne istiyorsunuz yav gariplerden
  • 03-02-2009, 13:49:24
    #25
    STI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne istiyorsunuz yav gariplerden
    Ben olsam bende salarım
  • 03-02-2009, 13:52:45
    #26
    Konur'da köprünün üstünde bira içip adamların kafasına atanlar mı garip ?

    Tabi dayağı yedikten sonraki halleri olabilir
  • 03-02-2009, 13:57:35
    #27
    Line adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konur'da köprünün üstünde bira içip adamların kafasına atanlar mı garip ?
    Tabi dayağı yedikten sonraki halleri olabilir
    Hehe Bunların dayak yemesi zaten normal olan birşeymiş,dayak olmaz ise hayatta olmuyormuş