F3rh4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben sahilde denk gelirse emolar salıyom köpekleri üstüne zabıtaya şikayet ediyolar kaçtı diye mazaret uyduruyoz tabi artık beni görünce köpek olsada olmasada kaçar oldular
Eheh