Konu
Emo ile Röportaj
24-12-2008, 18:29:05
#23
DoktorTR
F3rh4t adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben sahilde denk gelirse emolar salıyom köpekleri üstüne
zabıtaya şikayet ediyolar kaçtı diye mazaret uyduruyoz tabi
artık beni görünce köpek olsada olmasada kaçar oldular
Eheh