Konu
Emo ile Röportaj
03-02-2009, 13:57:35
#27
JustRulz
Line adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Konur'da köprünün üstünde bira içip adamların kafasına atanlar mı garip ?
Tabi dayağı yedikten sonraki halleri olabilir
Hehe
Bunların dayak yemesi zaten normal olan birşeymiş,dayak olmaz ise hayatta olmuyormuş