Line adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konur'da köprünün üstünde bira içip adamların kafasına atanlar mı garip ?
Tabi dayağı yedikten sonraki halleri olabilir
Hehe Bunların dayak yemesi zaten normal olan birşeymiş,dayak olmaz ise hayatta olmuyormuş