ykbweb adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle


bu iyi niyetli vatandaşa kendi içimden fesatlık geçirip yargıladığım için kendimden utanıyorum ve harakiri yaparak pc mi parçalayacam
14
●311


Ama Ev içerisinde alkol yasak, dışarıda olana karışmıyor mesela. Yaşam tarzına karşı da bir hoşgörü söz konusu. Böyle arkadaşları çoğaltmak lazım. Yani çoğalması için gereken her ne ise yapılmalı.
Arkadaş olacaklara alkollüydü bilmemne olmasın diye ayık olmayı tercih ediyor sanırım benim kafa 1+0 olayından sonra temiz duygular içermemeye başladı