bana bi kaldıraç verin size dünyayı yerinden oynatayım

bu iyi niyetli vatandaşa kendi içimden fesatlık geçirip yargıladığım için kendimden utanıyorum ve harakiri yaparak pc mi parçalayacam
Başkan ben şahsen alkol olayına saygı duydum. Ne yapacaksak ayık olalım, bilinçli olalım mesajı var. Sen almadın mı o mesajı

Ama Ev içerisinde alkol yasak, dışarıda olana karışmıyor mesela. Yaşam tarzına karşı da bir hoşgörü söz konusu. Böyle arkadaşları çoğaltmak lazım. Yani çoğalması için gereken her ne ise yapılmalı.