ykbweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başkan ben şahsen alkol olayına saygı duydum. Ne yapacaksak ayık olalım, bilinçli olalım mesajı var. Sen almadın mı o mesajı Ama Ev içerisinde alkol yasak, dışarıda olana karışmıyor mesela. Yaşam tarzına karşı da bir hoşgörü söz konusu. Böyle arkadaşları çoğaltmak lazım. Yani çoğalması için gereken her ne ise yapılmalı.
Eve erkek almıyor yoksa çoğaltılabilir Arkadaş olacaklara alkollüydü bilmemne olmasın diye ayık olmayı tercih ediyor sanırım benim kafa 1+0 olayından sonra temiz duygular içermemeye başladı