Türksün dimi :D - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Türksün dimi :D
24
●
722
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Türksün dimi :D
1
2
3
26-04-2008, 02:49:28
#1
MurderDolls
Üyeliği durduruldu
Türksün dimi
süper ya
26-04-2008, 23:08:57
#2
Peksoft
Kim olsa anlar çünkü türkçe konuşuyo
26-04-2008, 23:12:01
#3
kral18
Üyeliği durduruldu
Peksoft adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kim olsa anlar çünkü türkçe konuşuyo
güzel bi cevaptı
26-04-2008, 23:13:13
#4
ManuaL
Misafir
Peksoft adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kim olsa anlar çünkü türkçe konuşuyo
ahaha
26-04-2008, 23:13:19
#5
aLp3r
Peksoft adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kim olsa anlar çünkü türkçe konuşuyo
+31 güsel cevap =)
26-04-2008, 23:15:16
#6
MurderDolls
Üyeliği durduruldu
Peksoft adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kim olsa anlar çünkü türkçe konuşuyo
haha su karikatürden o lafı cıkarmak ıcın cok dusundun mu
27-04-2008, 13:43:14
#7
mustafapeksoy
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
MurderDolls adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
haha su karikatürden o lafı cıkarmak ıcın cok dusundun mu
düşündü ben şahidim
yanındaydım
27-04-2008, 13:48:13
#8
MilliFantazi
Üyeliği durduruldu
Peksoft adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kim olsa anlar çünkü türkçe konuşuyo
Yanlış bir yaklaşım
İngilizce konuşsa ingiliz mi sancaktı hemen
27-04-2008, 13:51:04
#9
Peksoft
Başka bi cevap yazacaktım saniye içinde döndüm
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler