Türksün dimi :D - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Türksün dimi :D
24
●
722
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Türksün dimi :D
1
2
3
01-05-2008, 17:20:38
#19
Peksoft
DuygusaL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
karşıdakide türk ozaman
Yok o zebani her dili biliyo
03-05-2008, 00:19:39
#20
HoST13
harbiden kral bi' cevap aynı zamanda harika bir resim de.
03-05-2008, 11:31:51
#21
Peksoft
Bence üstteki cevap daha bi kral
07-05-2008, 06:50:37
#22
worldwideweb
Süper
07-05-2008, 17:38:22
#23
burak_cezaaa
Karikatürden çok yorum dikkati çekmiş
07-05-2008, 20:52:28
#24
Peksoft
Yorum yapmaya korkuyorum
08-05-2008, 17:36:46
#25
infratime
Üyeliği durduruldu
Zebani ile iş görüşmesi yapacak. abi burası nasıl ısınıo kaça ısınıo falan gibisinden
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler