• 01-05-2008, 17:20:38
    #19
    DuygusaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    karşıdakide türk ozaman
    Yok o zebani her dili biliyo
  • 03-05-2008, 00:19:39
    #20
    harbiden kral bi' cevap aynı zamanda harika bir resim de.
  • 03-05-2008, 11:31:51
    #21
    Bence üstteki cevap daha bi kral
  • 07-05-2008, 06:50:37
    #22
    Süper
  • 07-05-2008, 17:38:22
    #23
    Karikatürden çok yorum dikkati çekmiş
  • 07-05-2008, 20:52:28
    #24
    Yorum yapmaya korkuyorum
  • 08-05-2008, 17:36:46
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Zebani ile iş görüşmesi yapacak. abi burası nasıl ısınıo kaça ısınıo falan gibisinden