• 27-04-2008, 13:53:00
    #10
    Alıntı
    Yanlış bir yaklaşım

    İngilizce konuşsa ingiliz mi sancaktı hemen
    ikiside yanlış yaklaşım ama buda kapak olmuş
  • 27-04-2008, 13:56:52
    #11
    Üyeliği durduruldu
    neyse görmemiş gibi yapıp gülüp geçelim
  • 27-04-2008, 14:04:23
    #12
    Cem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ikiside yanlış yaklaşım ama buda kapak olmuş
    Kapak üstüne kapak olmaz
  • 27-04-2008, 14:05:05
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Peksoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kapak üstüne kapak olmaz
    Ve bizim öyle bir amacımız yok sadece eğleniyoruz
  • 27-04-2008, 14:07:41
    #14
    MilliFantazi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ve bizim öyle bir amacımız yok sadece eğleniyoruz
    Eğleniyoruz işte verdiğim cevapları okadarda ciddiye alma maksak geyik olsun
  • 27-04-2008, 14:08:38
    #15
    Üyeliği durduruldu
    bende sana destekçi oldum işte niye ciddiye alayım
  • 27-04-2008, 14:09:27
    #16
    Benim jeton yeni düştü
  • 01-05-2008, 16:49:23
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Peksoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kim olsa anlar çünkü türkçe konuşuyo

    Pauhaahaha koptum ya
  • 01-05-2008, 16:55:41
    #18
    Peksoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kim olsa anlar çünkü türkçe konuşuyo

    karşıdakide türk ozaman