Türksün dimi :D - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Türksün dimi :D
24
●
722
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Türksün dimi :D
1
2
3
27-04-2008, 13:53:00
#10
Cem1
Alıntı
Yanlış bir yaklaşım
İngilizce konuşsa ingiliz mi sancaktı hemen
ikiside yanlış yaklaşım ama buda kapak olmuş
27-04-2008, 13:56:52
#11
MilliFantazi
Üyeliği durduruldu
neyse görmemiş gibi yapıp gülüp geçelim
27-04-2008, 14:04:23
#12
Peksoft
Cem adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ikiside yanlış yaklaşım ama buda kapak olmuş
Kapak üstüne kapak olmaz
27-04-2008, 14:05:05
#13
MilliFantazi
Üyeliği durduruldu
Peksoft adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kapak üstüne kapak olmaz
Ve bizim öyle bir amacımız yok sadece eğleniyoruz
27-04-2008, 14:07:41
#14
Peksoft
MilliFantazi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ve bizim öyle bir amacımız yok sadece eğleniyoruz
Eğleniyoruz işte
verdiğim cevapları okadarda ciddiye alma maksak geyik olsun
27-04-2008, 14:08:38
#15
MilliFantazi
Üyeliği durduruldu
bende sana destekçi oldum işte niye ciddiye alayım
27-04-2008, 14:09:27
#16
Peksoft
Benim jeton yeni düştü
01-05-2008, 16:49:23
#17
Doc.Deniz
Üyeliği durduruldu
Peksoft adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kim olsa anlar çünkü türkçe konuşuyo
Pauhaahaha koptum ya
01-05-2008, 16:55:41
#18
Duygusal
Peksoft adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kim olsa anlar çünkü türkçe konuşuyo
karşıdakide türk ozaman
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler