• 05-02-2008, 10:49:37
    #10
    leet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim burda bunlara çinçon diyorlar, bunlar bisikletin bi' üst versiyonu
    Bizim burda da bunların satış fiyatına araba satıyorlar (;

    bronx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    krolar ya
    Neden ki ?
  • 05-02-2008, 10:51:08
    #11
    deli dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    27 nerenin plakası ?
    Gaziantep gülüm beğenemedin mi
  • 05-02-2008, 12:09:23
    #12
    Üyeliği durduruldu
    bLeedCry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim burda da bunların satış fiyatına araba satıyorlar (;
    Çin malı Haojin motor fiyatına mı? Murat 131 falan satıyorlardır..
  • 05-02-2008, 12:20:35
    #13
    Eskiden motor modaydı şimdi artık fazla tercih edilmiyor.Tercih edilenler şu mondai motoları sucular kullanıyor

    videodakiler harbi keko ama
  • 05-02-2008, 12:25:55
    #14
    leet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çin malı Haojin motor fiyatına mı? Murat 131 falan satıyorlardır..
    Hı hı , 131 filan satıyorlar araba işte..
  • 05-02-2008, 12:40:07
    #15
    Üyeliği durduruldu
    bLeedCry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hı hı , 131 filan satıyorlar araba işte..
    Neyin iddiasındasın anlamadım ki? Haojin'in (Asya Motor) en pahalı modeli 2,500 YTL. Videodaki model 1,600 YTL. Araba satıyorlarmış o fiyata, oldu.. Tekerlerini alırsın belki.
  • 05-02-2008, 13:20:55
    #16
    Niye bu kadar sorun yaratıyorsun ? 131 filandır dedin evet 131 filan dedim , hayatında hiç Bis'e bindin mi ? Ya da Vosvos'a ? Videoda ki model 1.600 lira ise Bis'de 1,500.. Tartışma muhabbeti açılsın diye yazmadım sadece geyik yapıyorum.. Alınganlık başa bela..

    <kd>
    Ayrıca bütün mesajlarında gözüme çarpıyor her daim insanları bi aşşağılama peşindesin.. Niye bu kadar abartıyorsun verilen yetkinin sınırlarını ? Zenginliğin ve yaşının rehavetine kapılıp insanları hor görmekten vazgeç , belki senin mal varlığını yüzlerce kez çarpıp satın alacak insanlar vardır bilmediğin..
    </kd>

    Kal sağlıcakla..
  • 05-02-2008, 13:59:23
    #17
    Üyeliği durduruldu
    bLeedCry adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Niye bu kadar sorun yaratıyorsun ? 131 filandır dedin evet 131 filan dedim , hayatında hiç Bis'e bindin mi ? Ya da Vosvos'a ? Videoda ki model 1.600 lira ise Bis'de 1,500.. Tartışma muhabbeti açılsın diye yazmadım sadece geyik yapıyorum.. Alınganlık başa bela..

    <kd>
    Ayrıca bütün mesajlarında gözüme çarpıyor her daim insanları bi aşşağılama peşindesin.. Niye bu kadar abartıyorsun verilen yetkinin sınırlarını ? Zenginliğin ve yaşının rehavetine kapılıp insanları hor görmekten vazgeç , belki senin mal varlığını yüzlerce kez çarpıp satın alacak insanlar vardır bilmediğin..
    </kd>

    Kal sağlıcakla..
    Yorum yapmayacaktım ama şu "kd" kısmı kafamı bozdu. Ben yetkimin sınırlarını falan zorlamıyorum, şurda yaptığımız muhabbetin yetki ile ne alakası var? Yetkim olmasa ne bahane bulacaktın? Ya da yaşım 25 olsa? Böyle basit şeylerle laf dalaşına girme. Mesajlarımda kurallara aykırı bir şey görürsen şikayet et. Yetkimin sınırlarını zorluyor olsam 1 ay önce siyaset yaptığım için kendimi banlatmazdım. Sen hangi forumda kendini banlatan admin gördün? Olayın aşağılama ile bir alakası yok, geyik yapıyoruz burda, dediğin gibi, alınganlık diz boyu.. Bir de para puldan bahsetmişsin, hangi görüşte olduğumu biliyorsun, benim o taraklarda bezim yok. İmzama bak anlarsın.
  • 05-02-2008, 14:31:29
    #18
    bronx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    krolar ya
    Ben kroluk göremedim ? Güzel video çekmişler, eğlenmişler işte