Niye bu kadar sorun yaratıyorsun ? 131 filandır dedin evet 131 filan dedim , hayatında hiç Bis'e bindin mi ? Ya da Vosvos'a ? Videoda ki model 1.600 lira ise Bis'de 1,500.. Tartışma muhabbeti açılsın diye yazmadım sadece geyik yapıyorum.. Alınganlık başa bela..
<kd>
Ayrıca bütün mesajlarında gözüme çarpıyor her daim insanları bi aşşağılama peşindesin.. Niye bu kadar abartıyorsun verilen yetkinin sınırlarını ? Zenginliğin ve yaşının rehavetine kapılıp insanları hor görmekten vazgeç , belki senin mal varlığını yüzlerce kez çarpıp satın alacak insanlar vardır bilmediğin..
</kd>
Kal sağlıcakla..