• 23-01-2008, 17:02:39
    #1
    arkadaşlar az önce cna sıkıntısı ve dalgınlıkla karışık toparlayamadıgım masamı fark ettim ve sizde şu rezilliği görün istedim

    not : o tabak 2 gündür ordaymış arkadaş dedi


    bknz : Index of /masam
  • 23-01-2008, 17:03:58
    #2
    ofisin sadece tasarım odası bu yani gelen misafir leri salonda karşılıyoruz ora düzgün korkmayın bura benim doğal ortamım
  • 23-01-2008, 17:05:19
    #3
    ne kadar duzenlı bır masa benım masamda bulunanları saysam sımdı ohoo (:
  • 23-01-2008, 17:06:04
    #4
    Okadarda kötü değil gene süper bir masa
  • 23-01-2008, 17:07:07
    #5
    benimkinden düzenli olduğu kesin
  • 23-01-2008, 17:09:22
    #6
    hun
    Üyeliği durduruldu
    O kadarda rezil değilmiş. Ben 1 parmak kalınlığında tozumu bilirim
  • 23-01-2008, 17:09:31
    #7
    içime su serptiniz beyler saolun var olun
  • 23-01-2008, 17:10:11
    #8
    Üyeliği durduruldu
    süpermiş daha ne işte
  • 23-01-2008, 17:10:11
    #9
    hun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O kadarda rezil değilmiş. Ben 1 parmak kalınlığında tozumu bilirim
    toz a alerjim war yoksa emin olabilirsin o da eksik olmazdı