Rezilim Kabul :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Rezilim Kabul :)
27
●
708
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Rezilim Kabul :)
1
2
3
4
23-01-2008, 17:02:39
#1
kscmersin
arkadaşlar az önce cna sıkıntısı ve dalgınlıkla karışık toparlayamadıgım masamı fark ettim
ve sizde şu rezilliği görün istedim
not : o tabak 2 gündür ordaymış arkadaş dedi
bknz :
Index of /masam
23-01-2008, 17:03:58
#2
kscmersin
ofisin sadece tasarım odası bu yani gelen misafir leri salonda karşılıyoruz ora düzgün korkmayın
bura benim doğal ortamım
23-01-2008, 17:05:19
#3
ayberk
ne kadar duzenlı bır masa benım masamda bulunanları saysam sımdı ohoo (:
23-01-2008, 17:06:04
#4
project2007
Okadarda kötü değil gene süper bir masa
23-01-2008, 17:07:07
#5
yAyAmAz
benimkinden düzenli olduğu kesin
23-01-2008, 17:09:22
#6
hun
Üyeliği durduruldu
O kadarda rezil değilmiş. Ben 1 parmak kalınlığında tozumu bilirim
23-01-2008, 17:09:31
#7
kscmersin
içime su serptiniz beyler
saolun var olun
23-01-2008, 17:10:11
#8
My_X
Üyeliği durduruldu
süpermiş
daha ne işte
23-01-2008, 17:10:11
#9
kscmersin
hun adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
O kadarda rezil değilmiş. Ben 1 parmak kalınlığında tozumu bilirim
toz a alerjim war yoksa emin olabilirsin o da eksik olmazdı
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler