Konu
Rezilim Kabul :)
23-01-2008, 17:10:11
#9
kscmersin
hun adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
O kadarda rezil değilmiş. Ben 1 parmak kalınlığında tozumu bilirim
toz a alerjim war yoksa emin olabilirsin o da eksik olmazdı