• 23-01-2008, 17:12:16
    #10
    bu düzensizse biz konuşmayalım
  • 23-01-2008, 19:17:36
    #11
    Bumu düzensiz Benim odama girmeyin abi heleki Çalışma masama hiç bakmayın.
  • 23-01-2008, 19:20:48
    #12
    bence çok temiz
  • 23-01-2008, 19:20:50
    #13
    bence de gayet düzenli ve temiz
  • 23-01-2008, 19:25:05
    #14
    o masadaki acer laptoptan memnunmusun,bende almayı düşünüyorumda
  • 23-01-2008, 19:29:00
    #15
    tabi benim odayı görememiş olanlar masadaki tek bir çöpten ufak bir fazlalıktan dağınık diye bahsediyor
  • 23-01-2008, 19:31:31
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Benim ne öyle bir masam ne de bilgisayarım oldu
  • 23-01-2008, 19:44:36
    #17
    Üyeliği durduruldu
    normal normal Mersinin neresinde Ofis?
  • 23-01-2008, 19:52:00
    #18
    Üyeliği durduruldu
    benden düzenli için rahat olsun