Rezilim Kabul :) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Rezilim Kabul :)
27
●
708
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Rezilim Kabul :)
1
2
3
4
23-01-2008, 17:12:16
#10
ramonerassi
bu düzensizse biz konuşmayalım
23-01-2008, 19:17:36
#11
Baltic
Bumu düzensiz
Benim odama girmeyin abi heleki Çalışma masama hiç bakmayın.
23-01-2008, 19:20:48
#12
johnlocke
bence çok temiz
23-01-2008, 19:20:50
#13
imyusyil
bence de gayet düzenli ve temiz
23-01-2008, 19:25:05
#14
Misafir
o masadaki acer laptoptan memnunmusun,bende almayı düşünüyorumda
23-01-2008, 19:29:00
#15
Blue-D
tabi benim odayı görememiş olanlar masadaki tek bir çöpten ufak bir fazlalıktan dağınık diye bahsediyor
23-01-2008, 19:31:31
#16
TuRKuaZz
Üyeliği durduruldu
Benim ne öyle bir masam ne de bilgisayarım oldu
23-01-2008, 19:44:36
#17
ReGuaL
Üyeliği durduruldu
normal normal
Mersinin neresinde Ofis?
23-01-2008, 19:52:00
#18
bronx
Üyeliği durduruldu
benden düzenli için rahat olsun
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler