Sivaslı işletmesi V2 ( Avea ) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sivaslı işletmesi V2 ( Avea )
24
●
565
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Geyik Resimler & Videolar
Sivaslı işletmesi V2 ( Avea )
1
2
3
17-12-2007, 15:55:06
#10
Varista
Telefon çekmiy,kamera çekmiy,31 çekmiy
Çanak antene bağlasam iyi çeker mi diyor
zuhahaha koptum ya
17-12-2007, 16:11:11
#11
hengame
v1 i varmı bunun
17-12-2007, 18:01:12
#12
Gookhan
v1 burda
https://www.r10.net/geyik-resimler-vi...uper-bisi.html
17-12-2007, 18:33:34
#13
Publica
İnsanlar ile dalga geçilmesi gülünecek birşey değil. Karşıdaki görevli işini yapmaya çalışıyor. Tek kelime ile
YAZIK
!
18-12-2007, 17:28:46
#14
Sklas
Arkadaşlar V3 de var bunun
https://www.r10.net/geyik-resimler-vi...etmesi-v3.html
Gülün gari
18-12-2007, 17:37:44
#15
kenantr
Gercekten kalıte olmuş hoşuma gitti.Elemanlar zeki imiş baya.Çok tatlı espriler katmış işe.Terbiysizleşmeden bitirmişler.
19-12-2007, 15:23:26
#16
odin
yoğurt salayım çökelek salayım diyor.
19-12-2007, 18:37:55
#17
mcsoft
Publica adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İnsanlar ile dalga geçilmesi gülünecek birşey değil. Karşıdaki görevli işini yapmaya çalışıyor. Tek kelime ile
YAZIK
!
katılıyorum.
bu olayı komikmi zannediyorsunuz.?
belkide espiri anlayışlarımız farklıdır.
19-12-2007, 21:42:43
#18
Sklas
Konuyu açış amacım gülmek ince ve zeki espirileri tadmak , kimin ne yaptığı kime yaptığı şu anda beni alakadar etmiyor ben sadece çok güldüğüm birşeyi paylaştım. Eğer - leri ararsanız ben size birsürü - bulurum merak etmeyin..
-lere.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler