Konu
Sivaslı işletmesi V2 ( Avea )
19-12-2007, 21:42:43
#18
Sklas
Konuyu açış amacım gülmek ince ve zeki espirileri tadmak , kimin ne yaptığı kime yaptığı şu anda beni alakadar etmiyor ben sadece çok güldüğüm birşeyi paylaştım. Eğer - leri ararsanız ben size birsürü - bulurum merak etmeyin..
-lere.