Konu
Sivaslı işletmesi V2 ( Avea )
17-12-2007, 15:55:06
#10
Varista
Telefon çekmiy,kamera çekmiy,31 çekmiy
Çanak antene bağlasam iyi çeker mi diyor
zuhahaha koptum ya