Konu
Sivaslı işletmesi V2 ( Avea )
18-12-2007, 17:37:44
#15
kenantr
Gercekten kalıte olmuş hoşuma gitti.Elemanlar zeki imiş baya.Çok tatlı espriler katmış işe.Terbiysizleşmeden bitirmişler.