• 17-12-2007, 15:55:06
    #10
    Telefon çekmiy,kamera çekmiy,31 çekmiy
    Çanak antene bağlasam iyi çeker mi diyor
    zuhahaha koptum ya
  • 17-12-2007, 16:11:11
    #11
    v1 i varmı bunun
  • 17-12-2007, 18:33:34
    #13
    İnsanlar ile dalga geçilmesi gülünecek birşey değil. Karşıdaki görevli işini yapmaya çalışıyor. Tek kelime ile YAZIK !
  • 18-12-2007, 17:28:46
    #14
    Arkadaşlar V3 de var bunun

    https://www.r10.net/geyik-resimler-vi...etmesi-v3.html

    Gülün gari
  • 18-12-2007, 17:37:44
    #15
    Gercekten kalıte olmuş hoşuma gitti.Elemanlar zeki imiş baya.Çok tatlı espriler katmış işe.Terbiysizleşmeden bitirmişler.
  • 19-12-2007, 15:23:26
    #16
    yoğurt salayım çökelek salayım diyor.
  • 19-12-2007, 18:37:55
    #17
    Publica adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsanlar ile dalga geçilmesi gülünecek birşey değil. Karşıdaki görevli işini yapmaya çalışıyor. Tek kelime ile YAZIK !
    katılıyorum.
    bu olayı komikmi zannediyorsunuz.?
    belkide espiri anlayışlarımız farklıdır.
  • 19-12-2007, 21:42:43
    #18
    Konuyu açış amacım gülmek ince ve zeki espirileri tadmak , kimin ne yaptığı kime yaptığı şu anda beni alakadar etmiyor ben sadece çok güldüğüm birşeyi paylaştım. Eğer - leri ararsanız ben size birsürü - bulurum merak etmeyin..

    -lere.