• 22-06-2013, 21:44:41
    #10
    Sahibi Şarkıyı Yazan Elemana 1 aylık vip Üyelik Vermiştir herhalde
  • 22-06-2013, 22:16:04
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    O Değilde Masalarda Bilgisayar Yok 0:50
  • 22-06-2013, 22:18:03
    #12
    NuhGuleyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cafemiz hizmete girmiştir.Tüm r10 davetlidir.


    http://www.youtube.com/watch?v=oRrzwkW5ZM8
    siz kafe mi açtınız bence hiç kafe açılmışa benzemiyor ? böyle tanıtım videosu olamaz şaçma sapan dalga geçilmiş arkadaş/arkadaşlar' ınıza yorum söylettirmeyi düşündünüz bari ciddi olsalardı resmen dalga geçmişler böyle tanıtım olamaz.çok ucuz burası saati bi lira diyorsunuz Allah'tan utanın yaa 8 megabit internet alıyorsunuz 60 liraya bunuda switch'le dağıtıyorsunuz.Bunu bile bile fiber internet demiş birde asıl mesale 120 ile bağlanıyorsunuz Doğru 120 kb sn de herkes anca o hızla bağlanır gidipte 1000 lik hat çektirmediysen orası ayrı mesele Burada yada istanbul gibi lüks yerdeki kafelerde bile saat 1 lira ama senin ki standart bir internet cafe iken 1 Tl saati iyice abartmışsınız.saati bence oranın maximum 0.50 - 0,75 Tl olması gerekiyordu.O video zaten izleyen bir kere kafenize gelmez kaldırın onu yayından
  • 22-06-2013, 22:20:06
    #13
    byatlantis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    siz kafe mi açtınız bence hiç kafe açılmışa benzemiyor ? böyle tanıtım videosu olamaz şaçma sapan dalga geçilmiş arkadaş/arkadaşlar' ınıza yorum söylettirmeyi düşündünüz bari ciddi olsalardı resmen dalga geçmişler böyle tanıtım olamaz.çok ucuz burası saati bi lira diyorsunuz Allah'tan utanın yaa 8 megabit internet alıyorsunuz 60 liraya bunuda switch'le dağıtıyorsunuz.Bunu bile bile fiber internet demiş birde asıl mesale 120 ile bağlanıyorsunuz Doğru 120 kb sn de herkes anca o hızla bağlanır gidipte 1000 lik hat çektirmediysen orası ayrı mesele Burada yada istanbul gibi lüks yerdeki kafelerde bile saat 1 lira ama senin ki standart bir internet cafe iken 1 Tl saati iyice abartmışsınız.saati bence oranın maximum 0.50 - 0,75 Tl olması gerekiyordu.O video zaten izleyen bir kere kafenize gelmez kaldırın onu yayından
    Yok hocam videonun yararı oldu apaçi arkadaş sayısı arttı cafemizde sizide bekleriz.
  • 22-06-2013, 22:35:49
    #14
    Üyeliği durduruldu
    0:35 de Turhan geliyor çok memnundur masa altından mı diyor