siz kafe mi açtınız bence hiç kafe açılmışa benzemiyor ? böyle tanıtım videosu olamaz şaçma sapan dalga geçilmiş arkadaş/arkadaşlar' ınıza yorum söylettirmeyi düşündünüz bari ciddi olsalardı resmen dalga geçmişler böyle tanıtım olamaz.çok ucuz burası saati bi lira diyorsunuz Allah'tan utanın yaa 8 megabit internet alıyorsunuz 60 liraya bunuda switch'le dağıtıyorsunuz.Bunu bile bile fiber internet demiş birde asıl mesale 120 ile bağlanıyorsunuz

Doğru 120 kb

sn de herkes anca o hızla bağlanır gidipte 1000 lik hat çektirmediysen orası ayrı mesele

Burada yada istanbul gibi lüks yerdeki kafelerde bile saat 1 lira ama senin ki standart bir internet cafe iken 1 Tl saati iyice abartmışsınız.saati bence oranın maximum 0.50 - 0,75 Tl olması gerekiyordu.O video zaten izleyen bir kere kafenize gelmez kaldırın onu yayından
Yok hocam videonun yararı oldu apaçi arkadaş sayısı arttı cafemizde sizide bekleriz.