• 22-06-2013, 16:06:35
    #1
    Cafemiz hizmete girmiştir.Tüm r10 davetlidir.


    http://www.youtube.com/watch?v=oRrzwkW5ZM8
  • 22-06-2013, 16:11:32
    #2
    hayırlı olsun
  • 22-06-2013, 16:11:45
    #3
    ya ben mc darbe ve kırk iki tuna
    karizma net kafe burası merkez
    verilen hizmet memnun herkes
    gel hadi sen de bir masa açalım
    hadi *** gençler bi kantır atalım
    karisma net kafe dostluk burada
    kalitesi belli gerek yok fermana
    kaliteli pvcler vebedevikarnar
    soğuksa eğer ısıtsın ufolar
    o da yetmezse gelsin klima
    hadi gel sen de gerisi salla
    turhan günay geliyor ağırdan
    çok memnundur masa altından
    15 masanın her biri canavar
    hizmeti bitmez keliyolaçaylaar
    yasal bi uyarı dumanlı sahalar
    nadire de uğrar cahil uçaklar?
    müzik ve cd diğer fm de çekilir
    ortağın birisi murat telislir
    doğukan abi at beni dokuza
    çok ucuz burası saati bi lira
    topal hamit de buraya takılır
    eşantiyon çaylar ard arda satılır
    bende mi zade hizmet adamı
    dedim ya koçum karizma burası
    tertemiz masalar buyrun beyler
    açılsın feysbuk ve de emesenler
    bekleriz herkesi kapılar açıktır
    yunan gençleri karizmada takılır
    bom boş her şey dünya fani
    karizmaya gelsen nolur ki hanny
  • 22-06-2013, 17:03:13
    #4
    120ylen internete bağlaniyok
  • 22-06-2013, 19:25:10
    #5
    Hahaha arabesk rap dedikleri bu sanırım
  • 22-06-2013, 19:37:49
    #6
    Alıntı
    eşantiyon çaylar ard arda satılır
    Eşantiyon çayı satıyoruz dikkat!
  • 22-06-2013, 21:26:08
    #7
    Üyeliği durduruldu
    JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    120ylen internete bağlaniyok
    fiber hat mı çekmişler
  • 22-06-2013, 21:34:41
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Ben de siteye yaptırcam bir tane çok şekil olur
  • 22-06-2013, 21:37:05
    #9
    Masaların konumu çok iyimiş