• 24-04-2013, 10:08:01
    #10
    jürideki eleman su içerken bir ara bardağı yutacak sandım.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:08:01 -->-> Daha önceki mesaj 10:01:01 --

    tam izlemeden yorum yapmışım , elemanın öldürüldüğü an ki deve figürü yüzünden sevmedim bu arkadaşları.Nedenini anladınız siz.
  • 24-04-2013, 10:10:07
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Şu videoları nasıl izliyorsunuz siz? Bende küçücük bir kutu görünüyor video olması gereken yerde. (2x2px) boyutlarında yaklaşık... Kaynak kodlarında da yok youtube linki Hiç izleyemedim şu videoları arkadaş
  • 24-04-2013, 10:13:28
    #12
    Üyeliği durduruldu
    diray67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bizimkisindede vardı böyle bir grup
    game of gölgeydi galiba ismi
    evet vardi ama onlar sacma sapan seyleri taklit etmeye calistilar yapamadilar, bunlar ise bildigin senaryo hazirlamislar
    Ayrica ingilitereye gittikleri icin ulusal sembolleri de bol bol kullanmislar.

    Deve meselesine gelirsek: oraya giderseniz olursunuz mesaji verilmis olabilir, yani savasmanin manasi yoktur diye mesaj vermis olabilir. neden hep "muslimanlar kotudur" tarafindan bakiyorsunuz?
  • 24-04-2013, 11:50:10
    #13
    Albos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet vardi ama onlar sacma sapan seyleri taklit etmeye calistilar yapamadilar, bunlar ise bildigin senaryo hazirlamislar
    Ayrica ingilitereye gittikleri icin ulusal sembolleri de bol bol kullanmislar.

    Deve meselesine gelirsek: oraya giderseniz olursunuz mesaji verilmis olabilir, yani savasmanin manasi yoktur diye mesaj vermis olabilir. neden hep "muslimanlar kotudur" tarafindan bakiyorsunuz?
    kendi görüşündür Albos saygı duyarım fakat karınca kararınca kadar inanmıyorum bu arkadaşlara.
  • 24-04-2013, 14:28:19
    #14
    JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    jürideki eleman su içerken bir ara bardağı yutacak sandım.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 10:08:01 -->-> Daha önceki mesaj 10:01:01 --

    tam izlemeden yorum yapmışım , elemanın öldürüldüğü an ki deve figürü yüzünden sevmedim bu arkadaşları.Nedenini anladınız siz.
    Afganistan'da savaşan İngilizleri anlatan bir sunum. Müslüman olmakla alakası yok. Savaş neredeyse oranın havasını vermeye çalışmışlar. Kaldı ki Macaristan halkı Avrupa'da Türkleri en çok seven en çok sayanlardır.

    Düşün bir yere gidiyorsun Türk olduğun için sana kahve ısmarlıyor ve sarılıyor. Tarihe bakarsak zaten Macarlar da Türk. Yani o olayı son yapacak kişiler macarlardır.
  • 24-04-2013, 15:24:20
    #15
    iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaşadığım ülkede Macaristan'da gerçekten güzel işler yapan bir kaç grup var bunlardan bir tanesi 2 hafta önce mi ne ingilterenin yetenek sizsiniz yarışmasına çıktılar. İzleyin görün.


    http://www.youtube.com/watch?v=phGyJyp3MBg
    Bu sefer güldürmedi