evet vardi ama onlar sacma sapan seyleri taklit etmeye calistilar yapamadilar, bunlar ise bildigin senaryo hazirlamislar

Ayrica ingilitereye gittikleri icin ulusal sembolleri de bol bol kullanmislar.
Deve meselesine gelirsek: oraya giderseniz olursunuz mesaji verilmis olabilir, yani savasmanin manasi yoktur diye mesaj vermis olabilir. neden hep "muslimanlar kotudur" tarafindan bakiyorsunuz?
kendi görüşündür Albos saygı duyarım fakat karınca kararınca kadar inanmıyorum bu arkadaşlara.