bizimkisindede vardı böyle bir grup
game of gölgeydi galiba ismi
evet vardi ama onlar sacma sapan seyleri taklit etmeye calistilar yapamadilar, bunlar ise bildigin senaryo hazirlamislar

Ayrica ingilitereye gittikleri icin ulusal sembolleri de bol bol kullanmislar.
Deve meselesine gelirsek: oraya giderseniz olursunuz mesaji verilmis olabilir, yani savasmanin manasi yoktur diye mesaj vermis olabilir. neden hep "muslimanlar kotudur" tarafindan bakiyorsunuz?