Sitemizde yapılacak her 10 yoruma 1 TL veriyoruz. İlgilenen arkadaşlar site adresi için lütfen pm atınız.
Kurallar ;
- En az 10 yoruma ödeme yapılacaktır.
- Yorum yapmadan önce üye olmanız gerekmekte ve bir üyelikten 10'dan fazla yorum kabul edilmemektedir.
- Yorumlar en az 3 cümleden oluşmalıdır.
- En az 3 cümleden oluşmayan alakasız, anlamsız, laubali yapılan yorumlar silinecek ve ücret ödenmeyecektir.
Yorum yapanlar pm ile üye oldukları isim soyisim, siteye üyelik mail adresleri ve ödeme bilgilerini belirtmelidirler.
NOT: Ödeme Yalnız İşbankası ve Şans Oyunları ile yapılmaktadır.
***10 Yorum Yazana 1 TL***
49
●1.987
- 12-09-2010, 18:40:39
- 12-09-2010, 19:23:17engelci19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ödemeniz belirttiğinzi yöntemle yapılmıştır. Ayrıca pm isteyen tüm arkadaşlara pmler gönderilmiştir.

bende bilyonerden TESEV ' e bağışladım. arkadaş ödemesini sorunsuz yaptı