• 12-09-2010, 19:53:43
    #10
    ödeme geldi tesekkürler
  • 12-09-2010, 19:56:45
    #11
    pm alabilirmiyim
  • 12-09-2010, 19:56:49
    #12
    ben teşekkür ederim.
  • 12-09-2010, 20:01:48
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Site adresini varsa msn adresini de alabilir miyim pm şeklinde?
  • 12-09-2010, 20:02:14
    #14
    pm alabilirmiyim
  • 12-09-2010, 20:13:28
    #15
    Pm alabilirmiyim...
  • 12-09-2010, 20:13:59
    #16
    pm alabilirmiyim..
  • 12-09-2010, 20:28:20
    #17
    Yorumlar atıldı,ödeme bekleniyor.
  • 12-09-2010, 20:30:02
    #18
    Site adresini alabilir miyim pm atarmısınız ?