• 13-08-2010, 11:10:03
    #1
    edit
  • 13-08-2010, 11:26:34
    #2
    konuyla pek alakası ok ama
    bu forumda sadece erkekleryok.
    beyler diye başlamasanız çok sevinirim kendi adıma ve sanırım benim gibi başka arkadaşlar da var burda. sadece beyler yok yani
    dediğim gibi konyla alakası yok ama direk beyler diye başlayınca yazma gereği hissettim
  • 13-08-2010, 11:28:01
    #3
    MaviBoncugum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konuyla pek alakası ok ama
    bu forumda sadece erkekleryok.
    beyler diye başlamasanız çok sevinirim kendi adıma ve sanırım benim gibi başka arkadaşlar da var burda. sadece beyler yok yani
    dediğim gibi konyla alakası yok ama direk beyler diye başlayınca yazma gereği hissettim
  • 13-08-2010, 13:01:23
    #4
    valla ben zannediyordum sadece beyler var ksura bakmayın konu edit edildi kardesim
  • 13-08-2010, 13:07:22
    #5
    detaylı bir pm alabilirmiyim
  • 13-08-2010, 13:32:29
    #6
    Runo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    detaylı bir pm alabilirmiyim
    PM gönderildi
  • 13-08-2010, 15:01:24
    #7
    erdilin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla ben zannediyordum sadece beyler var ksura bakmayın konu edit edildi kardesim
    teşekkür ederim. iyi çalışmalar
  • 13-08-2010, 15:06:42
    #8
    🌐 xvizyon ❤ r10
    parayı nasıl kazandırıyorsunuz tradeniz - de,repiniz - de nasıl bir güvence sağlıyorsunuz peki? Peşin ödememi yapıyorsunuz?
  • 13-08-2010, 15:31:45
    #9
    Emx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    parayı nasıl kazandırıyorsunuz tradeniz - de,repiniz - de nasıl bir güvence sağlıyorsunuz peki? Peşin ödememi yapıyorsunuz?
    öncelikle abicim sunu belirteyim size ben parayı vermiyorum sadece siz kendiniz siteyi kasıp dosya indirmelerinden kazanıyorsunuz misal hotfile fileserve postcular bilir nasıl kazanıldıgını

    bu arada -trade ve -rep gelelim ben bu siteden 2 kez ban yedim ve tekrar acıldı nedir bilmiyorum ama bu forumda dogru konusmak -rep verdirtiyor insanlara ayrıca -2 trade yide acıklayayım abime post atmadgım (sitesine) adam gelip bana sen post atmayı bilmiyorsun derse yönetimde bunu kabul ederse şikayetimde var desem yine olumsuz kardes