konuyla pek alakası ok ama
bu forumda sadece erkekleryok.
beyler diye başlamasanız çok sevinirim kendi adıma ve sanırım benim gibi başka arkadaşlar da var burda. sadece beyler yok yani
dediğim gibi konyla alakası yok ama direk beyler diye başlayınca yazma gereği hissettim