• 07-05-2010, 15:26:11
    #1
    Arkadaşlar birçoğumuz internet üzerinde çeşitli işler yapıyoruz. Bazen ciddi paralar kazanıyoruz. Eğer ekstra kazanç elde etmek isteyen arkadaşlar varsa aşağıdaki teklifimi düşünmelerini rica ediyorum...

    İşin kısaca tanımını yapmak gerekirse; Yapmanız gereken sadece ADSL başvurusu bulmak.
    Bana getireceğiniz Her ADSL Başvurusundan ciddi şekilde primler kazanabilirsiniz.
    Getirdiğiniz paketlere göre prim fiyatları aşağıdadır:

    NetLimitsiz Paket:49 TL
    1Limitsiz Paket:45TL
    Net4 Paket: 29TL

    Paket türlerine göre alacağınız primler yukarıdadır. İlgilenen arkadaşlar
    0505 948 14 45 nolu telefondan bana ulaşarak ayrıntılı bilgi alabilir.

    Ayda 10 tane netlimitsiz paket başvurusu gönderseniz 49*10=490 TL

    Kazancın ne kadar yüksek olduğu sanırım ortadadır

    NOT: Primlerinizi Alacağınız Yer TÜRK TELEKOM KONSEPT BAYİİ'sidir.
    İstenildiği takdirde herkes ziyarete gelebilir, yada isteyene fotoğraf gönderebiliriz.



    GENEL AÇIKLAMALAR:

    İşin genel açıklaması şöyle:

    Biz Kütahya'da Türk Telekom Resmi Bayisiyiz. Türk Telekom bize diyor ki alt bayiler bulun kendinize ve bunlarla ortaklaşa çalışarak ADSL bağlantısı yapın.
    Türk Telekom Bize Bağlantı başına belirli bir miktar prim veriyor. Bizde Alt bayimiz olan dükkanlara, şahıslara, elemanlarımıza prim veriyoruz.

    PAKETLER VE ALACAĞINIZ PRİMLER:

    NETLİMİTSİZ PAKET:
    8Mbit'e kadar 15GB kotalı Aylık Sabit Ücret: 49TL (Kampanya Dahilinde 24 Aylık taahhütname imzalama şartıyla ilk 5 ay 15.50 TL)
    Alacağınız Prim:49 TL

    1LİMİTSİZ PAKET:
    1Mbit hızında Sınırsız kotasız. Aylık Sabit Ücret: 45TL
    Alacağınız Prim:45TL

    NET4 PAKET:
    4Gb Kotalı. Sabit Ücret 29 TL(24 Aylık Taahhütname imzalanırsa 6 ay 9.99TL)
    Alacağınız Prim:29TL

    BİZDEN NE GİBİ ŞEYLER ALACAKSINIZ?

    Dükkanınız varsa çeşitli afiş,broşür,katalog,reklam vs. her türlü giderleriniz tarafımızdan karşılanıyor. Hiçbir ücret talep etmeksizin.
    Başvuru formları, Modem vs. Kargo parasıda bize ait olmak üzere 0 masrafla tarafınıza iletiliyor.

    BAŞVURULARI BİZE NASIL İLETECEKSİNİZ?
    Fax Yoluyla, Tarayıcıdan Taratarak, Yada başvuru formlarının aslını saklamak kaydıyla Web sitemiz üzerinden giriş yaparak. Formların saklanmasının sebebi imzalı bir belge elimizde bulunması açısından. Belirli bir sayıya ulaşınca sizden bu formlar istenir sizde kargo ile bize gönderirsiniz tabi ki ücretsiz

    Başka Sorusu olan arkadaşlar olursa yardımcı olurum


    PAKETLERE GÖRE ALACAĞINIZ PRİM FİYATLARI:

  • 07-05-2010, 16:18:17
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Olay şöyle mi oluyor hocam..
    ben size internet çektirmek isteyen abone buluyorum, ve bu parayi kapıyorum
    bu kadar mi ?
  • 07-05-2010, 16:32:02
    #3
    keşke biraz daha açıklama olsaydı
  • 07-05-2010, 16:41:56
    #4
    Üyeliği durduruldu
    bende tam olarak anlamış değilim biz size başvuracak insanları yönlendiricez ve bunun karşılığında prim alıcaz bu şekilde mi ?
  • 07-05-2010, 16:47:05
    #5
    Arkadaş bu şekilde anlatmış ama bu kişilerin bizlerin üzerinden nasıl başvurdugunu anlayacagız. Artı adam şehır dışında istanbulda veya akara izmir adana ora bura bunları nasıl yapacaksınız. KArışık iş inş umdugunuzu bulursunuz
  • 07-05-2010, 16:49:53
    #6
    Fax yoluyla olabilir ama, şehir dışına izin verilmiyordu bir ara. Şuan izin veriliyormu bilmiyorum..
  • 07-05-2010, 20:27:37
    #7
    cuneyd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olay şöyle mi oluyor hocam..
    ben size internet çektirmek isteyen abone buluyorum, ve bu parayi kapıyorum
    bu kadar mi ?
    Evet bu kadar. Biz sizlere ADSL Başvuru formu gönderiyoruz. Siz bu formdaki bilgileri ve kimlik fotokopisini şahıstan alıyorsunuz. Daha sonra bu bilgileri web sitemize giriyorsunuz bizde kişinin ADSL hesabını açıyoruz ve hesabınıza anında paranızı yatırıyoruz Peşin çalışıyoruz yani. Bağlantı gelir gelmez paranız hesabınıza geçiyor.

    devonion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    keşke biraz daha açıklama olsaydı
    Ayrıntılı açıklamayı bir üstteki arkadaşa yaptım. Eğer hala anlamadığınız şeyler varsa bu gece daha açıklayıcı bi yazı yazarım.

    KGames adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende tam olarak anlamış değilim biz size başvuracak insanları yönlendiricez ve bunun karşılığında prim alıcaz bu şekilde mi ?
    Siz ADSL bağlatmak isteyen abone bulacaksınız. Başvuru formu doldurtacaksınız biz ADSL sini açıp onaylayacağız

    Varan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş bu şekilde anlatmış ama bu kişilerin bizlerin üzerinden nasıl başvurdugunu anlayacagız. Artı adam şehır dışında istanbulda veya akara izmir adana ora bura bunları nasıl yapacaksınız. KArışık iş inş umdugunuzu bulursunuz
    Siz telefon edeceksiniz başvuru var diye. Daha sonra bize fax olarak yada tarattırma yöntemi ile başvuru formlarını yollayacaksınız bu kadar

    Hipek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fax yoluyla olabilir ama, şehir dışına izin verilmiyordu bir ara. Şuan izin veriliyormu bilmiyorum..
    Hayır tüm il ve ilçelere izin veriliyor artık
  • 07-05-2010, 20:37:10
    #8
    İşin genel açıklaması şöyle:

    Biz Kütahya'da Türk Telekom Resmi Bayisiyiz. Türk Telekom bize diyor ki alt bayiler bulun kendinize ve bunlarla ortaklaşa çalışarak ADSL bağlantısı yapın.
    Türk Telekom Bize Bağlantı başına belirli bir miktar prim veriyor. Bizde Alt bayimiz olan dükkanlara, şahıslara, elemanlarımıza prim veriyoruz.

    PAKETLER VE ALACAĞINIZ PRİMLER:

    NETLİMİTSİZ PAKET:
    8Mbit'e kadar 15GB kotalı Aylık Sabit Ücret: 49TL (Kampanya Dahilinde 24 Aylık taahhütname imzalama şartıyla ilk 5 ay 15.50 TL)
    Alacağınız Prim:49 TL

    1LİMİTSİZ PAKET:
    1Mbit hızında Sınırsız kotasız. Aylık Sabit Ücret: 45TL
    Alacağınız Prim:45TL

    NET4 PAKET:
    4Gb Kotalı. Sabit Ücret 29 TL(24 Aylık Taahhütname imzalanırsa 6 ay 9.99TL)
    Alacağınız Prim:29TL

    BİZDEN NE GİBİ ŞEYLER ALACAKSINIZ?

    Dükkanınız varsa çeşitli afiş,broşür,katalog,reklam vs. her türlü giderleriniz tarafımızdan karşılanıyor. Hiçbir ücret talep etmeksizin.
    Başvuru formları, Modem vs. Kargo parasıda bize ait olmak üzere 0 masrafla tarafınıza iletiliyor.

    BAŞVURULARI BİZE NASIL İLETECEKSİNİZ?
    Fax Yoluyla, Tarayıcıdan Taratarak, Yada başvuru formlarının aslını saklamak kaydıyla Web sitemiz üzerinden giriş yaparak. Formların saklanmasının sebebi imzalı bir belge elimizde bulunması açısından. Belirli bir sayıya ulaşınca sizden bu formlar istenir sizde kargo ile bize gönderirsiniz tabi ki ücretsiz

    Başka Sorusu olan arkadaşlar olursa yardımcı olurum
  • 07-05-2010, 20:40:46
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Güzel bir işe benziyor. Abone yaptığımız gibi kurulum ücreti felan da alabiliriz