Olay şöyle mi oluyor hocam..
ben size internet çektirmek isteyen abone buluyorum, ve bu parayi kapıyorum

bu kadar mi ?
Evet bu kadar. Biz sizlere ADSL Başvuru formu gönderiyoruz. Siz bu formdaki bilgileri ve kimlik fotokopisini şahıstan alıyorsunuz. Daha sonra bu bilgileri web sitemize giriyorsunuz bizde kişinin ADSL hesabını açıyoruz ve hesabınıza anında paranızı yatırıyoruz

Peşin çalışıyoruz yani. Bağlantı gelir gelmez paranız hesabınıza geçiyor.
keşke biraz daha açıklama olsaydı
Ayrıntılı açıklamayı bir üstteki arkadaşa yaptım. Eğer hala anlamadığınız şeyler varsa bu gece daha açıklayıcı bi yazı yazarım.
bende tam olarak anlamış değilim biz size başvuracak insanları yönlendiricez ve bunun karşılığında prim alıcaz bu şekilde mi ?
Siz ADSL bağlatmak isteyen abone bulacaksınız. Başvuru formu doldurtacaksınız biz ADSL sini açıp onaylayacağız
Arkadaş bu şekilde anlatmış ama bu kişilerin bizlerin üzerinden nasıl başvurdugunu anlayacagız. Artı adam şehır dışında istanbulda veya akara izmir adana ora bura bunları nasıl yapacaksınız. KArışık iş inş umdugunuzu bulursunuz
Siz telefon edeceksiniz başvuru var diye. Daha sonra bize fax olarak yada tarattırma yöntemi ile başvuru formlarını yollayacaksınız bu kadar
Fax yoluyla olabilir ama, şehir dışına izin verilmiyordu bir ara. Şuan izin veriliyormu bilmiyorum..
Hayır tüm il ve ilçelere izin veriliyor artık