• 29-04-2010, 14:04:47
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    P.m alabilirmiyim, teşekkürler
  • 29-04-2010, 14:05:46
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    specter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    P.m alabilirmiyim, teşekkürler
    normalde bıttı ama sonuncusuda seni sayalım