• 29-04-2010, 13:40:54
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    p.m gönderildi geri kaldı 4
  • 29-04-2010, 13:41:24
    #11
    Bende alayım lütfen.
  • 29-04-2010, 13:44:09
    #12
    p.m gönderildi son 3 kaldı
  • 29-04-2010, 13:44:49
    #13
    pm lütfen
  • 29-04-2010, 13:47:08
    #14
    MaD
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    bitanede ben alayım
  • 29-04-2010, 13:48:04
    #15
    pmler gönderildi son kişi
  • 29-04-2010, 13:59:27
    #16
    Üyeliği durduruldu
    benmiyim o
  • 29-04-2010, 14:02:59
    #17
    Mersin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benmiyim o
    evet sen oldun kardeş konu kilitlenebilir
  • 29-04-2010, 14:04:16
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkür ederim.