• 04-06-2007, 18:37:02
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Ucuz Fiyata Domain satıyorum

    COM : 12 YTL
    NET :12 YTL
    ORG : 10 YTL
    BİZ : 10 YTL
    US : 10 YTL
    COM.TR:30 YTL
    WEB.TR:25 YTL
    K12.TR:15 YTL


  • 04-06-2007, 23:04:58
    #2
    Fiyatlar ucuz değil aksine normalden pahalı, ucuz olsa bile nasıl satacaktınız
  • 04-06-2007, 23:59:41
    #3
    Üyeliği durduruldu
    K12.TR:15 YTL allah aşkına,

    5 YTL degil mı bu, her okul site acabilsin, türk egitimi kazansın diye!!!

    https://www.nic.tr/index.php?USRACTN...24218253360751
  • 05-06-2007, 01:57:12
    #4
    Artı ne kadar kar olduğunu düşünüyorsun bu işte.....
  • 05-06-2007, 02:00:54
    #5
    birde başlığı açmışsınız adres yok insanlar pm ilemi domainleri alacaklar?
  • 05-06-2007, 02:19:48
    #6
    ucuza kalitesiz re-sellerdan host satan tostçu hostçulardan sonra , 10 ytl ye isimtescil den alıp 12 ytl ye satan tefeci domainci kavramını mı öğretmeye çalışıyorsun
  • 05-06-2007, 18:32:57
    #7
    Üyeliği durduruldu
    antiTRust adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ucuza kalitesiz re-sellerdan host satan tostçu hostçulardan sonra , 10 ytl ye isimtescil den alıp 12 ytl ye satan tefeci domainci kavramını mı öğretmeye çalışıyorsun

    KuLLandığın Kelimeler Kotü
    Tefeci Ne demek daha bilmiyorsun lutfen forumda boyle aptalca mesaj yazmaylım ayrıca ucuza kalitesiz reseller demişsin üstüme almıyorum o kelimeleri eminim yapmıssındır sen Neyse dostum tartışmayalım forumu kirletcek mesj da yazma By
    --------------------------------------------------------------------------
    Fiyatlar Orda Toplu Almak İsteyene Fiyat ta İndirim Yaparım Ayrıca Beğnmeyen Baskalarını Kışkırtıcak Kelimeler Yazmasın Lütfen
  • 05-06-2007, 20:09:31
    #8
    Bana bak adam gibi uyardım seni. reg fiyatının üzerinde domain satıp süper ucuz diyorsun ve piyasayı mahfediyorsun attığın yalanda yanına cabası. Sana tefeci diyen yok , kendi tefeci dedirtecek o kavramı sana yakıştıracak başlıklar açma diyorum. sen donla gezerken , kumdan kale yaparken ben bu alemdeydim. sana karşı kötü kelime de kullanmadım espiri yaptım. ayrıca bu aptalca lafın ve kalitesiz re-seller sattığım iftiraların yüzünden banlanmanı talep ediyorum. üyelere hakaret ban nedenidir. Ben sadece işimi yaparım domain satarım. 100 dalda cambazlık yapmam re-seller da hesap açmasını bile doğru dürüst bilmem. Sen de bilmediğin işlere atlama. yaşın ufak veya genç olabilir ama kimseye aptalca gibi kelimeler edemessin! efendi ol!

    CambaZTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    KuLLandığın Kelimeler Kotü
    Tefeci Ne demek daha bilmiyorsun lutfen forumda boyle aptalca mesaj yazmaylım ayrıca ucuza kalitesiz reseller demişsin üstüme almıyorum o kelimeleri eminim yapmıssındır sen Neyse dostum tartışmayalım forumu kirletcek mesj da yazma By
    --------------------------------------------------------------------------
    Fiyatlar Orda Toplu Almak İsteyene Fiyat ta İndirim Yaparım Ayrıca Beğnmeyen Baskalarını Kışkırtıcak Kelimeler Yazmasın Lütfen
  • 05-06-2007, 20:38:30
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Bu fiyatla Piyasayı Düşürüyorsam senin bilgisizliğin Kimisi Var 15 YTL ye Domain satıyor Kimisi Var 5 ytl Ye, ben ise ortada bir rakam seçtim kaarım Olucakmı Olucak, ki fiyatlarda piyasayı mahvediyosa senin kararın saygı duyarım