Bana bak adam gibi uyardım seni. reg fiyatının üzerinde domain satıp süper ucuz diyorsun ve piyasayı mahfediyorsun attığın yalanda yanına cabası. Sana tefeci diyen yok , kendi tefeci dedirtecek o kavramı sana yakıştıracak başlıklar açma diyorum. sen donla gezerken , kumdan kale yaparken ben bu alemdeydim. sana karşı kötü kelime de kullanmadım espiri yaptım. ayrıca bu aptalca lafın ve kalitesiz re-seller sattığım iftiraların yüzünden banlanmanı talep ediyorum. üyelere hakaret ban nedenidir. Ben sadece işimi yaparım domain satarım. 100 dalda cambazlık yapmam re-seller da hesap açmasını bile doğru dürüst bilmem. Sen de bilmediğin işlere atlama. yaşın ufak veya genç olabilir ama kimseye aptalca gibi kelimeler edemessin! efendi ol!
KuLLandığın Kelimeler Kotü

Tefeci Ne demek daha bilmiyorsun lutfen forumda boyle aptalca mesaj yazmaylım ayrıca ucuza kalitesiz reseller demişsin üstüme almıyorum o kelimeleri eminim yapmıssındır sen

Neyse dostum tartışmayalım forumu kirletcek mesj da yazma By
--------------------------------------------------------------------------
Fiyatlar Orda Toplu Almak İsteyene Fiyat ta İndirim Yaparım Ayrıca Beğnmeyen Baskalarını Kışkırtıcak Kelimeler Yazmasın Lütfen