Bana bak adam gibi uyardım seni. reg fiyatının üzerinde domain satıp süper ucuz diyorsun ve piyasayı mahfediyorsun attığın yalanda yanına cabası. Sana tefeci diyen yok , kendi tefeci dedirtecek o kavramı sana yakıştıracak başlıklar açma diyorum. sen donla gezerken , kumdan kale yaparken ben bu alemdeydim. sana karşı kötü kelime de kullanmadım espiri yaptım. ayrıca bu aptalca lafın ve kalitesiz re-seller sattığım iftiraların yüzünden banlanmanı talep ediyorum. üyelere hakaret ban nedenidir. Ben sadece işimi yaparım domain satarım. 100 dalda cambazlık yapmam re-seller da hesap açmasını bile doğru dürüst bilmem. Sen de bilmediğin işlere atlama. yaşın ufak veya genç olabilir ama kimseye aptalca gibi kelimeler edemessin! efendi ol!

CambaZTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
KuLLandığın Kelimeler Kotü
Tefeci Ne demek daha bilmiyorsun lutfen forumda boyle aptalca mesaj yazmaylım ayrıca ucuza kalitesiz reseller demişsin üstüme almıyorum o kelimeleri eminim yapmıssındır sen Neyse dostum tartışmayalım forumu kirletcek mesj da yazma By
--------------------------------------------------------------------------
Fiyatlar Orda Toplu Almak İsteyene Fiyat ta İndirim Yaparım Ayrıca Beğnmeyen Baskalarını Kışkırtıcak Kelimeler Yazmasın Lütfen