• 04-02-2010, 19:12:00
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Evet Arkadaşlar ilk Mesaj Yazan Kişiye Bu Konudaki Paketi Bedava Olarak ugulayacağım.
  • 04-02-2010, 19:14:17
    #2
    Ben ben .
  • 04-02-2010, 19:15:17
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Msn Ekliyorum Hemen
  • 04-02-2010, 19:15:22
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Ben... xd
  • 04-02-2010, 19:39:35
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Lisans olmadıktan sonra bir işe yaramaz Hayırlı olsun.
  • 04-02-2010, 20:16:40
    #6
    Snopy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lisans olmadıktan sonra bir işe yaramaz Hayırlı olsun.
    Lisans olmadıktan sonra bir işe yaramaz da ne .

    vBulletin forum kurarken kim lisans ile başlıyor ki ? Forumda aklı başında olan, bu işi bilen herkes aynı görüştedir. Lisans'a gerek yok. Eğerki site gelişirse, bilinmeye başlarsa o zaman lisans alınır . Yoksa kimse 140$ bayılmaz .