1 Kişiye Bedava Vbulletin Paketi
5
●329
- 04-02-2010, 19:12:00Üyeliği durdurulduEvet Arkadaşlar ilk Mesaj Yazan Kişiye Bu Konudaki Paketi Bedava Olarak ugulayacağım.
- 04-02-2010, 20:16:40Lisans olmadıktan sonra bir işe yaramaz da ne .Snopy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

vBulletin forum kurarken kim lisans ile başlıyor ki ? Forumda aklı başında olan, bu işi bilen herkes aynı görüştedir. Lisans'a gerek yok. Eğerki site gelişirse, bilinmeye başlarsa o zaman lisans alınır . Yoksa kimse 140$ bayılmaz .
Hayırlı olsun.
