Snopy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Lisans olmadıktan sonra bir işe yaramaz Hayırlı olsun.
Lisans olmadıktan sonra bir işe yaramaz da ne .

vBulletin forum kurarken kim lisans ile başlıyor ki ? Forumda aklı başında olan, bu işi bilen herkes aynı görüştedir. Lisans'a gerek yok. Eğerki site gelişirse, bilinmeye başlarsa o zaman lisans alınır . Yoksa kimse 140$ bayılmaz .