ManuaL adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Serbest ekonomi diyen arkadaşım fiyatlarınız yüksek deme bence hiç biraz piyasanın içerinde olursan gerçek fiyatların ne oldğunu göreceksin...Sonuçta 3-4 gün bilgisayar başında durup site yapmak değil olay.Projeyi gerçekleştiren kişi beynini kullanır iyi birşey çıkarabilmek için hele hele yazılım yapcaksa.Beynini kullanan insanlarda daha çabuk ölüm gerçekleşmektedir bilmem anlatabilmi
saygılarımla...
