Sizde ferrarinizi satmak için uğraşmayın adama bırakın belki zevk için ferrarisini 30 000 ytl'e satacak birisi çıkar
30 000ytl satan mutlaka çıkar ama motoru ve diğer yürüyen aksamı olmayanı yani sadece kasa alır oda işine yaramaz aynen web işide böle olacaktır...
Serbest ekonomi diyen arkadaşım fiyatlarınız yüksek deme bence hiç biraz piyasanın içerinde olursan gerçek fiyatların ne oldğunu göreceksin...Sonuçta 3-4 gün bilgisayar başında durup site yapmak değil olay.Projeyi gerçekleştiren kişi beynini kullanır iyi birşey çıkarabilmek için hele hele yazılım yapcaksa.Beynini kullanan insanlarda daha çabuk ölüm gerçekleşmektedir bilmem anlatabilmi
saygılarımla...