İlk 10 Kişiye Ücretsiz İstediği Script Kurulur.
17
●1.142
- 01-08-2009, 10:42:51Pardon ama ücretsiz yaptığınız iş için iTrader mi alıyorsunuz?
- 01-08-2009, 10:49:06forum kurallarında asagıdaki cümlenin gectigini biliyorum
Trade Ticari işlemlerde Memnuniyet derecesini göstermek içindir.Ticaret yapmadığınız kişilere asla Trade vermeyiniz.
sonucta yaptıgımız bu is de ticaret sayılır diye düsünüyorum - 01-08-2009, 10:50:35Ticaret karşılıklı yapılan birşeydir. Konu başlığında "ücretsiz" diye yazmışsınız zaten. Bu ticaret olmaz hayır işi olur.
- 01-08-2009, 11:02:05Üyeliği durdurulduArkadaşım https://www.r10.net/sikayetim-var/355...e-basligi.html buradan haksız itrader aldığını bildirirmisin silinmesi için.