• 01-08-2009, 10:37:32
    #10
    yer var pmniz cevaplandı
  • 01-08-2009, 10:42:51
    #11
    Pardon ama ücretsiz yaptığınız iş için iTrader mi alıyorsunuz?
  • 01-08-2009, 10:49:06
    #12
    forum kurallarında asagıdaki cümlenin gectigini biliyorum

    Trade Ticari işlemlerde Memnuniyet derecesini göstermek içindir.Ticaret yapmadığınız kişilere asla Trade vermeyiniz.
    sonucta yaptıgımız bu is de ticaret sayılır diye düsünüyorum
  • 01-08-2009, 10:50:35
    #13
    Ticaret karşılıklı yapılan birşeydir. Konu başlığında "ücretsiz" diye yazmışsınız zaten. Bu ticaret olmaz hayır işi olur.
  • 01-08-2009, 10:52:27
    #14
    peki bundan sonra itrader almam

    uyarı icin tskler
  • 01-08-2009, 11:02:05
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşım https://www.r10.net/sikayetim-var/355...e-basligi.html buradan haksız itrader aldığını bildirirmisin silinmesi için.
  • 01-08-2009, 11:09:22
    #16
    bildirdim
  • 01-08-2009, 11:12:33
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Duyarlılığın için teşekkürler.
  • 01-08-2009, 11:14:41
    #18
    ben tesekkür ederim