forum kurallarında asagıdaki cümlenin gectigini biliyorum

Trade Ticari işlemlerde Memnuniyet derecesini göstermek içindir.Ticaret yapmadığınız kişilere asla Trade vermeyiniz.
sonucta yaptıgımız bu is de ticaret sayılır diye düsünüyorum