öncelikle selam.
ben manisada oturuyorum adanaya has şalgam suyu alcağım 10 litre satan varmı veya satın alıp bana göndercek olan iletişime geçebilirlermi.
not:
şalgam suyu kapalı fabrika yapımı şalgam olmucaktır şişede satılıyor ya şalgama benzer bişey onlar burdada satılıyor fakat ben onlardan almıcağım bidonda satanlar acılı şalgamlardan lokantalarda veya dürümcüler kendileri yapıyor sanırım tanıdıklarınız yapan varsada olur. ücreti havale ile gönderincektir. kargosu bize aittir karşı ödeme yaparsanız iyi olur adanalı arkadaşlardan varmı şalgam suyu satan?
Adanada yaşayan r10 arkadaşlar bakabilirmi.
4
●497
- 13-06-2009, 10:02:02Bende yardımcı olabilir..
Güzel Şalgam Yapan tanıdıklar var...Sağlıklı - Korumalı Kapakta - Korumalı bidona katılıp kargoya teslim edilir..
DİkkaT Fabrika Değildir.. El Yapımıdır.. Şişeler Sadece Dışardan alınır