Konu
Adanada yaşayan r10 arkadaşlar bakabilirmi.
13-06-2009, 10:02:02
#4
talebetube
Bende yardımcı olabilir..
Güzel Şalgam Yapan tanıdıklar var...Sağlıklı - Korumalı Kapakta - Korumalı bidona katılıp kargoya teslim edilir..
DİkkaT Fabrika Değildir.. El Yapımıdır.. Şişeler Sadece Dışardan alınır