• 20-02-2007, 17:05:27
    #10
    ppl sen ıyıce abartmışsınız sızın gıbıler yuzunden kalıte dustu ya
    hayır bıraz daha fazla verse neyse dıcem ama adamn vrdıgı paraya bak
  • 20-02-2007, 18:43:16
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşım PM den görüşmüştük ama şu kadarını söyleyeyim verdiğin paranın yaklaşık 2 katına şu an bi banner yapıyorum. Emeğimin hakkını alıyorum. İş var, tabii ki işi bilene var.
  • 02-03-2007, 16:15:29
    #12
    ppl
    Üyeliği durduruldu
    Fiyatı yukseltiyorum arkadaşlar.
    40 ytl havale.
    Ancak komple tasarım istiyorum.
    Ne diyorsunuz?
  • 02-03-2007, 16:45:01
    #13
    ppl sen ne diyosun ya kardeş anlamıyorum bu kadar basit mi herşey yazıklar olsun sana bu düşünce istemiyle düşünmeyi öğreten bu nu buraya yazacak kadar cesretlendiren neyse yazıklar olsun ben sana göndreyim 40 ytl bırak bu foruma konu açmayı
  • 02-03-2007, 17:02:01
    #14
    Misafir
    iddaaevi'nin ödeyecegi 40ytl'e katkıda bulunabilirim
  • 02-03-2007, 17:03:36
    #15
    iddaaevi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ppl sen ne diyosun ya kardeş anlamıyorum bu kadar basit mi herşey yazıklar olsun sana bu düşünce istemiyle düşünmeyi öğreten bu nu buraya yazacak kadar cesretlendiren neyse yazıklar olsun ben sana göndreyim 40 ytl bırak bu foruma konu açmayı
    +1907
    artık bu işi hafife almaya başladılar verdıgı fıyata bak bırde yukselttı yukselmemış halıne bakmayın sakın
  • 02-03-2007, 20:31:19
    #16
    fiyat gayet iyi arkadaşım sen boşver.insanların oturduğu yerden hiç bir sermaye harcamadan sadece emekle milleti kazıkladıkları dönemler geçti artık.herkes az çok tasarım yapabilir hale geldi ve asıl kazıkçı olanların önü kesildi.tasarımcıyım diye geçinip kod yazmadan özgün tasarım yapmadan template editleyerek binlerce insan kazıklandı.çok para kazanmak isteyen arkadaşlarda evlerinden çıkıp hakikaten düzgün bir işe girsinler.
  • 03-03-2007, 02:47:39
    #17
    eagle30 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fiyat gayet iyi arkadaşım sen boşver.insanların oturduğu yerden hiç bir sermaye harcamadan sadece emekle milleti kazıkladıkları dönemler geçti artık.herkes az çok tasarım yapabilir hale geldi ve asıl kazıkçı olanların önü kesildi.tasarımcıyım diye geçinip kod yazmadan özgün tasarım yapmadan template editleyerek binlerce insan kazıklandı.çok para kazanmak isteyen arkadaşlarda evlerinden çıkıp hakikaten düzgün bir işe girsinler.
    üstad, özgün tasarım diyorsun, kod yazmaktan bahsediyorsun bunun üzerine 40 ytl için gayet iyi bir fiyat diyorsun. Bir cümle içinde bu üç kelimenin bir arada olması bile sence garip değilmi? "oturduğu yerden hiç bir sermaye harcamadan sadece emekle milleti kazıkladıkları" demişsin. Parası (senin deyiminle sermayesi ) olmayıp, aklı, becerileri veya yetenekleri ile insanların para kazanmasını kazıklamak olarak tanımlıyorsun, sonrada (eminimki üyelerinin %90'nından fazlasının emeğiyle para kazandığı) bir foruma yazı yazıyorsun, anlamak mümkün değil ! 5 sayfa web site ve logo tasarımı işini o beğendiğin fiyattan yani 40 ytl'den yapmayı kabul edersen, bir dünya site tasarım işi verebilirim sende beni kazıklamadan gayet iyi para kazanmış olursun.

    Konunun asıl kahramanı ppl arkadaş, böyle bir fiyat vereceğine "arkadaşlar böyle bir web sitesi tasarımına ihtiyacım var, ama buna ayıracak bir bütçem yok yardımcı olurmusunuz?" deseydin hem çok daha hayırlı bir iş yapmış hemde böyle tirajı komik bir ortam yaratmamış olurdun diye düşünüyorum.
  • 03-03-2007, 04:36:10
    #18
    Arkadaşım bana konuyu detaylı sekılde pm oalrak gonder.

    Amacım para kazanmak degıl kendımı gelıstırmek.Eğer ki yaptıgım tasarımı begenmezsen sonradan reddebilirsin.

    Buradakıler kadar profesyonel olmasamda elımden geldıgı kadar hazırlarım bırseyler.
    Hem benım ıcın bır deneyım daha olur, senın de ısıne yarar umarım.

    Pm beklıyorum...