fiyat gayet iyi arkadaşım sen boşver.insanların oturduğu yerden hiç bir sermaye harcamadan sadece emekle milleti kazıkladıkları dönemler geçti artık.herkes az çok tasarım yapabilir hale geldi ve asıl kazıkçı olanların önü kesildi.tasarımcıyım diye geçinip kod yazmadan özgün tasarım yapmadan template editleyerek binlerce insan kazıklandı.çok para kazanmak isteyen arkadaşlarda evlerinden çıkıp hakikaten düzgün bir işe girsinler.
üstad,
özgün tasarım diyorsun,
kod yazmaktan bahsediyorsun bunun üzerine
40 ytl için gayet iyi bir fiyat diyorsun. Bir cümle içinde bu üç kelimenin bir arada olması bile sence garip değilmi? "
oturduğu yerden hiç bir sermaye harcamadan sadece emekle milleti kazıkladıkları" demişsin. Parası (senin deyiminle sermayesi ) olmayıp, aklı, becerileri veya yetenekleri ile insanların para kazanmasını kazıklamak olarak tanımlıyorsun, sonrada (eminimki üyelerinin %90'nından fazlasının emeğiyle para kazandığı) bir foruma yazı yazıyorsun, anlamak mümkün değil ! 5 sayfa web site ve logo tasarımı işini o beğendiğin fiyattan yani 40 ytl'den yapmayı kabul edersen, bir dünya site tasarım işi verebilirim sende beni kazıklamadan gayet iyi para kazanmış olursun.
Konunun asıl kahramanı ppl arkadaş, böyle bir fiyat vereceğine "arkadaşlar böyle bir web sitesi tasarımına ihtiyacım var, ama buna ayıracak bir bütçem yok yardımcı olurmusunuz?" deseydin hem çok daha hayırlı bir iş yapmış hemde böyle tirajı komik bir ortam yaratmamış olurdun diye düşünüyorum.