Aslında her insan bazen bazı kararlar alacağı zaman birilerine danışma ihtiyacı duyar. Yakınlarımız bazen bizi objektif yönlendiremeyebilir veya bazı kararları onlara soramayız. Bazense kimi insanın sorabileceği kimseside olmayabilir. Açıkcası bionluk gibi bu yönde danışmanlık sitesi oluşturulabilir bence

. Konunuz saçma değil açıkcası. Özellikle ben mükemmelliyetçi biriyim herzaman daha iyisini isterim ve çevremdekilerin fikirlerini sorma ihtiyacı hissedebilirim.
* Yaptığı işle ilgili başarılı bir gelişim planı çizmek isteyen,
* Başarılı olan ama daha da başarılı olmak için kendini geliştirmek isteyen,
* Kilo sorunu olan,
* Yurtdışına gitmek için plan yapan ve bu konuda yol gösterilmesine ihtiyaç duyan. (Yurtdışındayım ama daha iyi ülkelere geçiş planım mevcut)
gibi konular örneğin benim hep danışmak istediğim konular oluyor.